AI lehetőségek nonprofit szervezetek számára
Az utóbbi húsz év alatt a Google.org összesen 18 milliárd dollár termékadományt nyújtott nonprofit szervezeteknek világszerte, hogy elősegítse a progreszt és bővítse a lehetőségeket mindenki számára. Az elmúlt 10 évben a Google.org és a Googlers közel 6 milliárd dollár készpénzbeli támogatást biztosított. Ma az AI mélyreható lehetőségeket kínál a nonprofitok számára, hogy munkájukat hatékonyabban és eredményesebben végezhessék el.
A helyzet egyértelmű; a Google.org nemrégiben végzett felmérésében, amelyben ezrek vettek részt nonprofit szervezetek képviseletében, négyből három szervezet azt mondta, hogy a generatív AI alkalmazható a munkájuk során – de közel a fele azt állította, hogy a technológiát jelenleg nem használják. A válaszadók többsége pedig azt mondta, hogy nem volt tudomásuk a potenciális felhasználási lehetőségekről.
Időt nyerni AI segítségével
Áprilisban a Google.org AI Lehetőségek Alapja elindult, hogy segítsen az embereknek és szervezeteknek elsajátítani a lényeges AI készségeket. Ennek a finanszírozásnak 10 millió dollárját az Egyesült Államokban működő nonprofitok támogatására fogják felhasználni, hogy megtanulhassák, hogyan segíthetnek az AI eszközök abban, hogy produktívabbak és kreatívabbak legyenek. További 7 millió dollár fogja segíteni a nonprofitokat Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és az Ázsiai-Csendes-óceáni térségben.
Jelentkezzen a Google.org Gyorsító Programra
A Google.org Impact Summit a Google.org Gyorsító Program első generatív AI résztvevőinek ballagási ünnepsége volt — 21 szervezet, amelyek finanszírozást, felhőhitel-keretet, technikai képzést és pro-bono támogatást kaptak az elmúlt hat hónapban a generatív AI megoldásaik skálázásához. A lendület folytatása érdekében a Google.org Gyorsító Program második köre ősszel nyílik meg. Ezúttal nyílt pályázatot hirdetnek, és a társadalmi hatású szervezetek, amelyek generatív AI nagy hatású alkalmazásain dolgoznak, pályázhatnak akár 30 millió dollárnyi finanszírozásra és egyéb támogatásokra.
Új Ad Grants AI funkciók kipróbálása
Több mint 300 000 nonprofit szervezet világszerte használja a Google for Nonprofits és kedvezményes eszközöket a marketing és az együttműködés elősegítésére. Annak érdekében, hogy a nonprofitok még könnyebben kapcsolatba léphessenek a támogatóikkal és a rászorulókkal, a Google for Nonprofits két új AI funkciót integrál az Ad Grants programba: a Performance Max-ot és a beszélgetési élményt a Keresési kampányokban.
A Ad Grants program havi 10 000 dollárt biztosít költségmentes keresési hirdetésekhez a nonprofitok számára több mint 65 országban. Hamarosan az érintett nonprofitok kihasználhatják a Performance Max kulcsszó nélküli AI technológiáját, hogy új és releváns keresési lekérdezéseket találjanak, és generatív AI eszközöket használjanak a felhasználói szándékoknak megfelelő, releváns hirdetési szövegek gyors és egyszerű létrehozására.
Az Ad Grants programban részt vevő nonprofitok emellett hasznosíthatják a beszélgetési élményt, hogy közvetlenül kommunikáljanak a Google AI-jával a jobb Keresési kampányok megalkotása érdekében, erősebb eszközökkel, mint például kulcsszavak, képek, címek és leírások. Ez globálisan elérhető, ahol a hirdető nyelve angolra van állítva.
Bár a Google alapítói 2004-ben megfogalmazták víziójukat, hogy a Google.org-ot „ambíciózusan alkalmazzák az innovációt és jelentős erőforrásokat a világ legnagyobb problémáira”, a Google.org csapata büszkén folytatja eszközök és források biztosítását a világ nonprofitjai számára, akik kulcsfontosságú munkát végeznek ezen kihívások kezelésében közösségeikben.
Érdekesség: Az AI technológiák fejlődése lehetővé tette, hogy a nonprofit szervezetek hatékonyabban érjék el céljaikat, például az adománygyűjtés során a potenciális támogatóik pontosabb célozása révén.
Források: Google.org, TechCrunch, Nonprofit Quarterly