„A végső feleségimádó vagy csak egy furcsa eset? Mark Zuckerberg leleplezi felesége 2 méteres szobrát!”

Mark Zuckerberg felkeltette a figyelmet azzal, hogy megbízott egy óriási szobor elkészítésével, amely a feleségét, Priscilla Chan-t ábrázolja. Az Instagramon megosztott fényképén a Facebook vezérigazgatója és társalapítója elmondta, hogy „visszahozza a római hagyományt, amely szerint szobrokat készítenek a feleségükről”.

A hatalmas szobrot Daniel Arsham készítette, aki New York-i művész és olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Tiffany és a Dior. Chan zöld színben van ábrázolva, és úgy tűnik, hogy éppen lépést tesz, mögötte pedig egy nagy ezüst köpeny áramlik.

Zuckerberg fotója Chan-t ábrázolja, amint a szobor mellett áll, amely körülbelül 7 láb (kb. 2,13 méter) magas, és egy fa alatt helyezték el. A kommentek között Chan azt írta: „Minél több belőlem, annál jobb?” a szív emoji kíséretében.

A People magazin, amely Zuckerberg-t „az ultimate feleség fiú”-nak nevezte, arról számolt be, hogy a római időkben a szobrokat néha arra használták, hogy tiszteletet adjanak elhunyt szeretteiknek, vagy hogy „jelentős rokonokra utaljanak és jelentős asszociációkat teremtsenek”.

A szobor többnyire pozitív reakciókat kapott Zuckerberg követőitől. „Ó, annyira gyönyörű, szerencsés lány” – írta az egyik felhasználó, míg a „The Billionaires Lifestyle” nevű fiók, amely gazdag emberek és drága dolgok képeit posztolja, azt írta: „Ennek [múzeumban] kellene lennie”, taps és tűz emoji kíséretében.

Azonban nem mindenki volt lenyűgözve. Andrew Mwangi ezt írta: „Ez a legbillionaire-ebb dolog, amit valaha láttam”, míg egy deviletter nevű felhasználó azt mondta: „jajj, ez elég hízelgőtlen”.

Zuckerberg nem posztolta a fényképet a Facebookra, bár nemrégiben megosztott egy videót, amelyen szörfözött, miközben frakkot viselt és egy amerikai zászlót tartott.

Érdekes tény: A római szobrok nemcsak emlékek voltak, hanem politikai hatalmat is szimbolizáltak, mivel a közszereplők gyakran használták őket népszerűségük növelésére.

Források: People magazin, Instagram