Az AI által vezérelt hirdetési kampányok új kreatív eszközei
Az AI technológia gyors fejlődésével a hirdetési kampányokban rejlő lehetőségek is egyre bővülnek. Az új generatív AI képességek és jelentési funkciók mostantól lehetővé teszik, hogy a hirdetők szélesebb körű, magas minőségű kreatív tartalmakat hozzanak létre, amelyek növelhetik a teljesítményt.
Nagyobb átláthatóság az eszköz teljesítményében és márkabiztonságban
Az új konverziós metrikák bevezetésével a Performance Max eszköz jelentésében a hirdetők globálisan mostantól jobban megérthetik, mi működik jól, és optimalizálhatják kreatívjaikat. Például használhatják ezt a jelentést, hogy megtalálják azokat az eszközöket, amelyek erős konverziós volumennel vagy értékkel bírnak. Ezután olyan eszközökkel, mint az eszközgenerálás, kép szerkesztés és videókészítés, tovább javíthatják eszközkeveréküket.
Új AI alapú kép szerkesztési funkciók
Júniusban bevezettük az új kép szerkesztési lehetőségeket, hogy a hirdetők több képi variációt hozzanak létre és ezeket különböző formátumokban és méretekben használhassák. Ezek közé tartozik az a képesség, hogy:
- Objektumokat távolítsanak el egy képről
- Objektumokat adjanak hozzá vagy cseréljenek ki egy prompt segítségével
- Háttér bővítése
- Különböző képarányokra való vágás
Ezek a funkciók mostantól globálisan elérhetők angol nyelven minden hirdető számára, és az év későbbi részében további nyelveken is megjelennek. Jövő hónapban a kép szerkesztési lehetőségek kiterjednek a Performance Max kampányokon túl más kampánytípusokra is, beleértve a Demand Gen kampányokat.
Kreatív eszközök bővítése partnerekkel
Sokan szorosan együttműködnek kreatív csapatokkal, akik a legjobb munkájukat más platformokon végzik. Az eszközök széles körű létrehozása kritikus, de ezek egy platformon történő létrehozása és a Google Ads-be való feltöltése fárasztó lehet. Ezért partnerséget kötöttünk kreatív platformokkal, hogy az eszköz létrehozását és feltöltését zökkenőmentessé tegyük.
Idén bejelentettük a partnerséget kreatív platformokkal, mint a Canva, Smartly és Pencil. Most pedig a Typeface is csatlakozik a csapathoz. A Typeface integrációja a Google Ads API-val lehetővé teszi, hogy a Typeface segítségével létrehozott eszközöket a kampányokba illesszék. A Typeface sablonokat is biztosít a képek és szövegek létrehozásához, amelyeket a Performance Max kampányokban használhatnak.
Érdekesség: Az AI technológia fejlődése lehetővé tette, hogy a hirdetők már kevesebb mint 24 óra alatt több száz kreatív variációt hozzanak létre egyetlen kampányhoz.